Michelle Ouwerkerk

Consulent cultuuronderwijs

Hallo, ik ben Michelle Ouwerkerk, en ik ben trots om deel uit te maken van het Kenniscentrum Cultuuronderwijs Rotterdam-team. Mijn focusgebieden zijn de wijken Feijenoord, Overschie en Hoogvliet. Met de scholen in deze wijken ga ik aan de slag om te zorgen dat alle leerlingen en studenten in aanraking komen met cultuuronderwijs. Ik ben altijd beschikbaar voor vragen, ideeën en samenwerking. Aarzel niet om contact met me op te nemen.

Michelle's contactgegevens

m.ouwerkerk@KC-R.NL 06 81058977