Rotterdams Philharmonisch Orkest 3217

Muziek ontdekken

Voor elk leerjaar van het onderwijs is een receptieve en actieve ontmoeting met het Rotterdams Philharmonisch Orkest ontwikkeld.

Van een musicus in de klas tot de totale beleving van het volledige symfonieorkest in de Grote Zaal van de Doelen, waarbij leerlingen kennismaken met onze musici. Een kennismaking die steeds weer grote indruk maakt op de leerlingen en docenten.

Kom ook een keer beleven en meedoen!

rpho-orkest_logo_rgb_paars.jpg (1)
header-mission-symphonic-bevestiging.jpg