Maritiem Museum Rotterdam 3275

Rotterdam: wereldstad, havenstad. De stad van ketelbinkie en "niet lullen, maar poetsen". Midden in het centrum van díe stad, aan de Leuvehaven, ligt het Maritiem Museum. Op deze plek nemen we een diverse en brede doelgroep mee op ontdekkingstocht.

We vertellen verhalen over actuele thema's die je raken en tot denken aanzetten. Verhalen over grenzen verleggen, durven en lef. Over buiten je comfortzone stappen en vernieuwen, altijd met onze unieke maritieme collectie als inspiratie. Dat doen we op een laagdrempelige en toegankelijke manier.

Elk jaar bieden wij aan zo'n 12.000 leerlingen van primair- en voortgezet onderwijs programma's op elk niveau. Wij laten kinderen en jongeren op een leuke, inspirerende en spannende manier kennis maken met ons maritieme verleden, heden en toekomst.

Komen jullie mee op ontdekkingstocht?

screenshot-2022-10-18-at-130916.png
maritiem_museum_ontwerpworkshop_mad_science_foto_guus-_schoneville.jpg (1)