impact op zuid.jpg

Theatermakers gezocht!

Migratie, reizen (fysiek maar ook naar verleden of toekomst) en opgroeien in Rotterdam.
Primair Onderwijs Groep 7-8
Workshop op locatie Maritiem Museum Rotterdam
Workshop 07-01-2025 t/m 25-04-2025
90 minuten Workshop
Kunstzinnige orïentatie kerndoelen 54, 55 en 56 Burgerschap: diversiteit & inclusie De impact van de maritieme wereld op ons dagelijks leven De impact die je kan maken met je eigen verhaal en je kunst.

De Rotterdamse makers / docenten van IMPACT -een ontwikkelplek voor nieuwe makers van podiumkunst (muziek)theater, spoken word, danstheater en audiovisueel- gaan aan de slag bij het Maritiem Museum!

Samen met leerlingen van groep 7 en 8, omarmen ze thema's als migratie, reizen (fysiek maar ook naar verleden of toekomst) en opgroeien in Rotterdam.

Binnen dit programma leren de leerlingen, onder begeleiding van de performers, hoe ze hun creativiteit en talenten in eigen leven kunnen gebruiken.