Digital Playground 3350

Digital Playground is hét centrum voor praktische media-educatie in Rotterdam. Al 25 jaar zijn wij het vaste adres voor tientallen scholen uit deze stad, van praktijkonderwijs tot gymnasium en voor alle leerjaren. In onze workshops en lesprogramma's staat kunst & cultuur centraal, van erfgoed tot beeldende kunst en natuurlijk media zelf. Je maakt altijd een digitaal mediaproduct bij Digital Playground. Of dat nou een 3D Game, AI kunstwerk, film of animatie is. Leerlingen werken samen in tweetallen of kleine groepjes en het spreekt vanzelf dat bij ons de 21e eeuwse vaardigheden volop aan bod komen. In ons medialab in het centrum van de stad kunnen we tot 40 leerlingen tegelijk ontvangen.

Kijk op onze site voor het meest actuele aanbod. Zoek je iets anders, meer op maat of passend bij een thema waar je mee werkt op school? Neem dan gewoon contact op, want we kunnen ons aanbod op allerlei manieren op maat maken, zowel in de uitvoering als in de inhoud. En in een aantal gevallen ook op school. We zijn regelmatig te vinden bij cultuurdagen op scholen in Rotterdam en de regio.

We werken ook regelmatig voor basisscholen. Dus als je een gemotiveerde groep 7 of 8 hebt die aan de slag wil met media, kom langs!

Uiteraard zijn we acceptant van de Cultuurkaart.

platform.jpg (1)
face value.png