e682cbd8-d416-4f4f-b0a6-3f4e03b5d759.jpg

Laat maar los koala

Muzikale voorstelling over bang en dapper zijn
Primair Onderwijs Groep 1-2
Voorstelling op school - speellokaal
Voorstelling 06-11-2024 t/m 08-07-2025
50 minuten Voorstelling

-    Let op: Deze activiteit vindt plaats in een speellokaal, hier zijn geen uitzonderingen in mogelijk!

Deze muziek- en luistervoorstelling gaat over bang en dapper zijn. Aan de hand van grote platen wordt een verhaal verteld over een koala die zijn boom niet los durft te laten. De koala leert dat het leuk is om nieuwe dingen te proberen en zo overwint hij zijn angst.

Leerlingen krijgen onder begeleiding van een muzikant een actieve rol in de voorstelling. Ze luisteren, zingen, bewegen en maken muziek met bodypercussie en kleine instrumenten. De voorstelling is gebaseerd op het boek 'Laat maar los, Koala' door Rachel Bright en Jim Field. Een muzikale ervaring die leerlingen niet snel zullen vergeten.

Deze activiteit vindt plaats in het speellokaal