Dwaalgast_(c)Anne van Zantwijk_ontwerp liggend.jpg

Voorstelling op locatie Theater in de Lugt
Voorstelling 11-02-2025 t/m 11-02-2025
50 minuten Voorstelling
55: De leerlingen leren op eigen werk en dat van anderen te reflecteren. 56: De leerlingen verwerven enige kennis over en krijgen waardering voor aspecten van cultureel erfgoed. 34: De leerlingen leren zorg te dragen voor de lichamelijke en psychische gezondheid van henzelf en anderen.

Van de ene op de andere dag verft een man alles wat kleur heeft zwart. Zijn deur wordt zwart. Zijn achternaam, Zwartjes. Zijn koffie dronk hij altijd al zonder melk, dus dat was handig.

Maar kleur laat zich niet keren en de kleuren schieten als vrolijk onkruid uit alle lades en kastjes. Kleur kruipt door alle kieren. Dus meneer Zwartjes gaat de strijd aan met rood, geel en blauw. Dat zal zorgen voor een kleurexplosie.

Emiel de Jong (van voorheen tg Graasland) is een nieuwe groep gestart: tg DWAALGAST. Zonder melk is zijn eerste solo.

Zonder melk is een kleurrijke, humorvolle voorstelling over eenzaamheid, eigenwijsheid en veel verfblikken vol zwartgalligheid.

Geen lesmateriaal beschikbaar