10 ritmo.png

Voorstelling 24-01-2025 t/m 24-01-2025
60 minuten Voorstelling

regulier onderwijsniveau groep 7- 8

In RITMO komen leerlingen achter wat je allemaal kunt doen met ritme… Stoere drums- en percussie beats worden afgewisseld met indrukwekkende solo's op allerlei exotische instrumenten door de percussionisten van drumdrumdrum.

Maar het wordt nog leuker wanneer de leerlingen er achter komen waar zij zélf toe in staat zijn met ritme en percussie! Ze leren elkaar opnieuw ontdekken doordat zij vanuit een totaal ander perspectief elkaar bekijken en meemaken in deze workshop… Er ontstaat verbinding en er is ruimte voor persoonlijke vorming en ontwikkeling. Door het volgen van hele simpele opdrachten waar ze met elkaar samenwerken leren de leerlingen ook hoe ze in steeds wisselende groepsdynamiek snel hun draai kunnen vinden...

Hoofdmoot blijft wel: Gezellig muziek maken met elkaar!