FotoCarolinedeWinter9.jpg

Concert op locatie De Doelen
Concert 19-02-2025 t/m 20-02-2025
60 minuten Concert
Samenwerken Kennis maken met klassieke muziek

Mission Symphonic is een reis door de wereld van klassieke muziek. Onze ‘agents’ nemen de leerlingen mee in een missie, het oplossen van een geheime code.

Een belangrijk onderdeel van de missie is het meezingen! Onder de titel 'Zing het orkest' zingen de leerlingen samen met geheime agenten van ZangExpress mee met melodieën uit de voorstelling.