PHOTO-2024-06-20-14-20-06.jpg

Voorstelling incl. workshop op locatie - Theater start op het Brienenoordeiland
Voorstelling incl. workshop 18-05-2025 t/m 30-06-2025
120 minuten Voorstelling incl. workshop
pionieren in natuur spelen met taal het leren verstaan en zien op onderzoek uitgaan

Een oeroude mythe in een theatervoorstelling en aansluitend workshops.

Maas-Man-Maan is een avontuurlijke voorstelling op een eiland in Rotterdam. Een wisseling van woorden tussen de Jager en Artemis, de godin van de jacht. Allebei houden ze van de natuur. Wie is de echte beschermer van de dieren? Maan is ook op het eiland en wanneer ze bijna vol is dan gaat er iets gebeuren…

Maan laat de kinderen het eiland zien via haar ogen  Hoe is het om met andere ogen de wereld te zien. Veranderen de kinderen net zoals Jager in een hert of in een pissebed?

Leerlingen worden in deze wonderlijke wereld meegenomen naar verschillende plekken op het eiland.

We leren een wereld kennen van de Jager met een andere taal nadat hij Artemis heeft gezien en verliefd is geworden.

We spelen in op de belevingswereld van de kinderen.