af11257b-8622-40c3-8c01-2638fccbe076.jpg

De Mega Maffe Muziekquiz

Een wervelende muzikale quiz
Primair Onderwijs Groep 3-4, 3-4-5 (Montessori-Jenaplan)
Workshop op school - speellokaal
Workshop 08-11-2024 t/m 11-07-2025
60 minuten Workshop

De Mega Maffe Muziekquiz is een vrolijke show waarin de klas verdeeld in twee groepen het tegen elkaar opneemt. Met behulp van live muziek, grappige vragen en opdrachten komen de leerlingen meer te weten over muziek en muziekinstrumenten.

Showmaster Sven leidt alle quizrondes in met een korte sketch. Alle leerlingen worden actief betrokken bij de quiz. Welke groep heeft de creatiefste oplossingen en wint in muzikaliteit?

Deze activiteit vindt plaats in het speellokaal