all-hands-on-deck-foto-rob-becker.jpeg

Leskist Zeezout en de kleine matroos

Een avontuurlijke scheepsreis over zee, de onderwaterwereld en plastic soep
Primair Onderwijs Groep 1-2
Workshop op school - speellokaal
Workshop 23-10-2023 t/m 28-06-2024
45 minuten Workshop
De leerling kan zijn fantasie en verbeelding uiten in dans De leerling ontdekt dansend en spelenderwijs de danselementen ruimte, tijd en kracht De leerling kan sferen en tempo's in de muziek herkennen en omzetten in beweging De leerling maakt spelenderwijs door te dansen kennis met de begrippen reizen, varen, zeeën en oceanen, plastic soep

Leskist Zeezout en de kleine matroos

Ga jij ook mee op reis?

Samen met Zeezout en de kleine matroos gaan de leerlingen op reis, niet zomaar een reis maar een reis over zee met een echt schip. Onderweg leren ze allerlei waterdieren kennen, komen ze in een gevaarlijke storm terecht en leren ze hoe ze goed voor de zee moeten zorgen. Want die plastic soep, dat vinden Zeezout en de kleine matroos maar niets.

Zeezout en de kleine matroos: een scheepsreis over zeeën en oceanen met als doel een schone zee, gezonde zeedieren en een strand zonder plastic.