pinokkio-gesneden-koek-jeugdtheater-pr-1.jpg

Pinokkio (volgeboekt)

Een voorstelling over fantasie, deugen en opgroeien
Primair Onderwijs Groep 3-4-5 (Montessori-Jenaplan), 5-6
Voorstelling op locatie Theater in de Lugt
Voorstelling 13-11-2023 t/m 13-11-2023
45 minuten Voorstelling
55 De leerlingen leren op eigen werk en dat van anderen te reflecteren. 56 De leerlingen verwerven enige kennis over en krijgen waardering voor aspecten van cultureel erfgoed. 34 De leerlingen leren zorg te dragen voor de lichamelijke en psychische gezondheid van henzelf en anderen.

Er was eens… een stuk hout! Hmm, niet echt een spannend begin van een verhaal? Maar wat als ik je vertelde dat dit stuk hout kon praten? Wat als van dit stuk hout een pop werd gemaakt die op een onvoorstelbaar avontuur gaat… Via het circus tot ín de buik van een haai! Echt waar. En wat als deze pop, die trouwens Pinokkio heet, niets liever wil dan een echte jongen worden?

Ga mee op Pinokkio’s avontuur dwars door Italië, in de eigenzinnige bewerking door Gesneden Koek.

Ga mee op Pinokkio’s avontuur dwars door Italië, in de eigenzinnige bewerking van het klassieke sprookje uit 1883. Met absurdistische karakters, fantasierijke vertellingen én boordevol humor. Een voorstelling over deugen en opgroeien voor iedereen vanaf 6 jaar.

De voorstelling wordt gemaakt en gespeeld door Jonathan Huisman en David Verschoor.