basisfoto.jpg (1)

Personal Branding

Wat laat jij zien aan de wereld
Voortgezet Onderwijs Vmbo BBL/KBL Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vmbo TL/Mavo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Havo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vwo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs MBO Leerjaar 1, 2, 3, 4
Workshop op locatie SKVR - HIllevliet
Workshop 30-10-2023 t/m 14-06-2024
120 minuten Workshop
-leerlingen leren de basiskennis van branding en personal branding: wat zijn merkwaarden -leerlingen leren de boodschap herkennen achter posts -Leerlingen leren hoe ze de waarden waar ze voor staan kunnen vertalen naar tekst en beeld. - Leerlingen leren hoe ze door middel van social media, invloed kunnen uitoefenen op de wereld

Welke invloed heb jij op de wereld? Influencers krijgen veel aandacht, maar waar gaat deze aandacht eigenlijk naartoe? Houden ze deze aandacht voor zichzelf of sturen ze deze door naar een groter doel, zoals het creëren van bewustzijn over klimaatverandering of het vragen van aandacht voor pesten op school?

Tijdens deze workshop ga je ontdekken welke impact je kunt hebben op de wereld om je heen. We gaan kijken naar welke waarden bekende influencers uitdragen en hoe zij hun verkregen aandacht gebruiken om aandacht te vragen voor belangrijke onderwerpen zoals klimaatverandering of pesten op school.

We gaan oefenen met het formuleren van boodschappen en deze op een creatieve manier te vertalen naar tekst en beeld, zodat we onze boodschap op een heldere en effectieve manier aan anderen kunnen overbrengen. Door bewust te zijn van de invloed die we kunnen hebben en deze op een positieve manier te gebruiken, kunnen we samen werken aan een betere wereld.