foto-1-kijk-eens-wat-ik-kan.jpg

Kijk eens wat ik kan!

de beste willen zijn
Primair Onderwijs Groep 3-4
Voorstelling incl. workshop op school - speellokaal
Voorstelling incl. workshop 29-10-2023 t/m 28-06-2024
60 minuten Voorstelling incl. workshop
De leerlingen maken kennis met dans. De leerlingen leren kijken naar dans. De leerlingen ervaren hoe het is om hun eigen lichaam expressief in te zetten.

Een energieke en speelse dansvoorstelling én dansworkshop over de allerbeste versie van jezelf zijn.

Kijk eens wat ik kan?! Ik ben de beste! Wie ben jij? Ben jij de snelste? De sterkste? De stoerste? De grappigste of de gekste? Of moet je al die dingen zijn om de beste te worden? In 'Kijk eens wat ik kan!?' gaan twee dansers samen op ontdekkingstocht om erachter te komen waar zij goed in zijn. Er wordt een onderlinge strijd gevoerd om de beste te zijn. Tijdens deze dansvoorstelling en -workshop ontdekken, beleven en dansen je leerlingen alle onderdelen van hun beste IK.

De voorstelling is gemaakt door D-connected: Celine Braakman en Kirsten van Tol. Zij brengen met hun bewegingsstijl en humor een overtuigende dansvoorstelling en dansworkshop waarbij de kinderen de mogelijkheid krijgen zich in te leven in het verhaal en de thematiek.

Voor deze activiteit moet een speellokaal beschikbaar zijn.