ikbenkwijt.jpg

Ik ben kwijt

Muzikale voorstelling over zoektocht naar huis
Voorstelling op school - speellokaal
Voorstelling 30-10-2023 t/m 28-06-2024
50 minuten Voorstelling

In de voorstelling ‘Ik ben kwijt’ maken leerlingen een muzikale reis door Rotterdam met een meisje dat verdwaald is. Tijdens de zoektocht naar haar huis komen ze bijzondere gebouwen, plekken en mensen tegen die hen meer over de stad leren en steeds dichterbij huis brengen. Een interactieve rit vol verrassingen!

Een muzikant betrekt de leerlingen actief bij het verhaal door met ze te zingen, dansen, luisteren en muziek te maken met verschillende materialen en instrumenten. Met behulp van de lesbrief kunt je zelf nog een vervolgles geven.

Deze activiteit vindt plaats in het speellokaal