high-danstheater-aya_fotografie-sjoerd-derine-2.jpg

High

Extreme levenslust, extase, pijn en verlies
Voortgezet Onderwijs Vmbo TL/Mavo Leerjaar 1, 2, 3 Voortgezet Onderwijs Havo Leerjaar 1, 2, 3 Voortgezet Onderwijs Vwo Leerjaar 1, 2, 3 Voortgezet Onderwijs MBO Leerjaar 1, 2, 3
Voorstelling op locatie
Voorstelling 15-12-2023 t/m 15-12-2023
60 minuten Voorstelling
kerndoel 56: De leerlingen verwerven enige kennis over en krijgen waardering voor aspecten van cultureel erfgoed. kerndoel 55: De leerlingen leren op eigen werk en dat van anderen te reflecteren

High gaat over high on life! Een dansvoorstelling van Danstheater AYA huis over extreme levenslust. De drive om alles te voelen en te ervaren. In extase raken en in het hier en nu zijn. Daarvoor moet je grenzen verkennen en risico’s nemen. Laten we alles eruit halen wat erin zit en het leven vieren. Je weet nooit hoe lang het duurt. Pijn en verlies horen erbij, voor iedereen. Je kunt er bang voor zijn. Want zonder downs, zijn er ook geen ups. Een verhaal over bewust leven en echt aanwezig zijn.

Let op: in deze voorstelling wordt gebruik gemaakt van een stroboscoop.