fotogram.jpg

Het SKVR MaakLab

Een workshop over experimenteren, ontdekken en maken
Primair Onderwijs Groep 6-7-8 (Montessori-Jenaplan), 7-8
Workshop op locatie SKVR
Workshop 31-10-2023 t/m 28-06-2024
120 minuten Workshop
Leerlingen gaan aan de slag met onderzoekend en ontwerpend leren leerlingen leren door te doen en te maken

In het MaakLab gaan uw leerlingen aan de slag met artistieke en creatieve experimenten.

Tijdens de workshops werken we met verschillende thema’s.

In het Maaklab staan instrumenten die de leerlingen prikkelen en uitdagen: Microscopen, muziekinstrumenten, tablets, minicomputers, audio- en opname apparatuur.

En natuurlijk is er ook volop knutsel- en maakmateriaal waar ze mee aan de slag kunnen.

Kortom, het MaakLab is een inspirerende plek voor alle kinderen en leerkrachten die houden van een uitdaging.

Geen lesmateriaal beschikbaar