hap-uit-je-bed-flyer-bram-van-beusekom.png (2)

Hap uit je bed (volgeboekt)

je wereld komt tot leven met een klein beetje fantasie
Voorstelling op locatie Theater in de Lugt
Voorstelling 26-10-2023 t/m 26-10-2023
45 minuten Voorstelling
55 De leerlingen leren op eigen werk en dat van anderen te reflecteren. 56 De leerlingen verwerven enige kennis over en krijgen waardering voor aspecten van cultureel erfgoed. 34 De leerlingen leren zorg te dragen voor de lichamelijke en psychische gezondheid van henzelf en anderen.

Een energieke en humoristische voorstelling over expres verdwalen in je eigen fantasie.

Isa en Niek willen nu slapen. De gordijnen zijn dicht, tanden netjes gepoetst en pyjama’s aan. Alles is gecheckt, dus het nachtlampje kan uit. Even is het donker, maar dan…

Huh, kijkt dat lampje me aan? Nee, dat kan niet, we moeten slapen. Hé, jouw kussen rent kwispelend achter die tandenborstel aan! Eet de wasmand nou onze dekens op? Vlug, spring op m’n matras dan varen we weg!

Ben je klaar voor het grootste avontuur dat je zelf kunt verzinnen?

‘Hap uit je bed’ is een mimevoorstelling vol slapstick en acrobatiek voor iedereen vanaf 3 jaar. Als je je ogen echt opent dan komen gewone slaapkamerspullen tot leven en blijkt wakker blijven leuker dan slapen. Een beeldend verhaal zonder tekst, waarin de kinderlijke fantasie zo sterk is dat zelfs volwassenen het gaan zien!