screenshot-2023-03-15-at-152909.png (1)

Filmprogramma 'Fight Harder'

Meerdere korte films worden bekeken en besproken met de leerlingen over het thema 'Fight Harder'. Ter verdieping krijgen de leerlingen na de voorstelling een workshop in de klas.
Voortgezet Onderwijs Vmbo BBL/KBL Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vmbo TL/Mavo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs MBO Leerjaar 1, 2, 3, 4
Voorstelling op locatie
Voorstelling 23-10-2023 t/m 20-06-2024
60 minuten Voorstelling

Wat ga je zien?

In filmprogramma ‘Fight Harder’ staan drie korte films centraal uit Nederland, Macau (China), België en Duitsland. In de films wordt gevochten om iets te bereiken en het gevecht wordt aangegaan om met verandering om te kunnen gaan. Ze gaan ook over strijdlustigheid en stoerheid, maar belichten zeker ook over de kwetsbare kant. Met ‘Fight Harder’ werpt IFFR een andere blik op het kijken naar films.

Om nog meer te verdiepen bieden wij een workshop aan voor in de klas. We raden aan om dit in dezelfde week als de voorstelling in te plannen.

Wanneer kan je dit zien?
Dit programma is jaarrond te zien en staat los van het festival. Iedere maandag t/m donderdag tot de nieuwe festivaleditie 2024 kan je een voorstelling inplannen in LantarenVenster. De workshops worden gehouden in de klas.