instrumenten-carnaval-brazil_origineel.png

Concert op locatie GROUNDS
Concert 01-09-2023 t/m 28-06-2024
90 minuten Concert
samenwerken kennismaken met verschillende culturen kennismaken met muziekinstrumenten

Beethoven is verdwenen! Het laatste dat we weten is dat hij met een schip naar Brazilië ging…
Als muzikale matrozen reizen de leerlingen met Beethovens medemuzikanten mee naar Rio de Janeiro. Tijdens dit avontuur wordt er gezongen, gedanst, gefeest en natuurlijk muziek gemaakt!

Na een interactief concert met capoeiradans wordt de groep verdeeld en krijgen de kinderen workshops op gitaar, viool, cello, fluit, slagwerk of capoeira onder leiding van docenten van de Braziliaanse choroschool, capeoiraschool en Rotterdams Jeugd Symfonie Orkest.

Geen lesmateriaal beschikbaar