codarts-havovwo-muziek-dans.png

Music makes friends

Muziek, dans, tieners, interactief, leeftijdsgenoten vertellen, inspiratie, pop, jazz, klassiek
Primair Onderwijs Groep 7-8
Voorstelling op locatie de Doelen - Jurriaanse Zaal
Voorstelling 11-04-2023 t/m 31-10-2023
45 minuten Voorstelling
inspiratie meedoen

In deze voorstelling van de Havo/VWO Muziek & Dans van Codarts loopt alles door elkaar: pop, rock, klassiek, jazz, dans - noem het maar op!

Centraal staan de kinderen die deze opleiding volgen, slechts een paar jaar ouder dan de kinderen voor wie zij deze voorstelling maken. Zij laten niet alleen zien wat ze kunnen en leren, maar vertellen ook hoe zij zijn gekomen waar ze zijn en hoe ze hun toekomst voor zich zien. Zo hopen ze kinderen die binnenkort keuzes voor de rest van hun toekomst moeten maken te inspireren om hun hart te volgen.

De voorstelling is interactief!