walker_layout3.jpg

Wonderlijke dingen in De Kunsthal

Rondleiding incl. workshop op locatie De Kunsthal
Voortgezet Onderwijs Praktijkonderwijs Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs ISK Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vmbo BBL/KBL Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vmbo TL/Mavo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Havo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vwo Leerjaar 1, 2, 3, 4
Rondleiding incl. workshop op locatie De Kunsthal Rotterdam
Rondleiding incl. workshop 11-10-2022 t/m 23-12-2022
120 minuten Rondleiding incl. workshop

Wonderful Things is een meeslepende reis door de fantastische werelden van fotograaf Tim Walker. De tentoonstelling verkent het creatieve proces van een van ’s werelds meest inventieve fotografen, aan de hand van zijn foto's, films, magische decors en speciale installaties. In de vele kleurrijke kabinetten stap je rechtstreeks de foto’s in. Een betoverende ode aan kunst, kunstvoorwerpen en mode.

Na een rondleiding door de tentoonstelling gaan leerlingen zelf aan de slag tijdens de workshop. Onder leiding van een docent van het SKVR maken leerlingen een duoportret in de stijl van de tentoonstelling, compleet met eigengemaakt fashion accessoire. Kom dit najaar naar de Kunsthal en ontdek de wereld van fotografie en mode, én ga naar huis met jullie eigen meesterwerk.