personal-branding.png

Personal Branding, wat laat jij zien?

Een workshop over beeldvorming & social media voor het VO
Voortgezet Onderwijs Vmbo BBL/KBL Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vmbo TL/Mavo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Havo Leerjaar 1, 2, 3, 4 Voortgezet Onderwijs Vwo Leerjaar 1, 2, 3, 4
Workshop op locatie SKVR
Workshop 07-11-2022 t/m 09-06-2023
120 minuten Workshop
⁃ kennis van de werking van social media en jouw rol daarin ⁃ bewustwording van het beeld van jezelf en anderen ⁃ leren werken met digitale gereedschappen voor tekst en beeld

Wat laat jij zien op de socials? Welk beeld hebben anderen van jou? En kun je invloed uitoefenen op het beeld dat anderen van jouw krijgen?

Leerlingen onderzoeken de werking van social media: wat gebeurt er als je iets liked, hoe werkt een #hastag en is een like altijd leuk. Leerlingen worden zich bewuster van hun kennis op het gebied van de sociale media, leren meer over online beeldvorming en gaan aan de slag met #hastags, memes & selfies om met elkaar een nieuwe bubble te maken.

Deze workshop is in overleg ook op school mogelijk.

Geen lesmateriaal beschikbaar