haninas-kinderkletsshow.png

Voorstelling op school - speellokaal
Voorstelling 31-10-2022 t/m 28-02-2023
50 uten minuten Voorstelling
- Ontwikkelen van taalvaardigheden - Leren de fantasie te gebruiken - Leren te luisteren naar elkaar

Hanina zoekt geheimen,

Hanina gaat binnenkort een zeer belangrijk persoon  interviewen en wil daarbij geheimen ontfutselen. Maar hoe doe je dat? Wat ga je vragen?

In een talkshowsetting kletsen leerlingen met Hanina 'over praten met elkaar'. Hoe stel je vragen om dingen van een ander te weten te komen. En wat zijn dan de beste vragen.

Met elkaar worden er vragen bedacht om een geheim te ontfutselen. Zo ontstaat er een interview met klasgenoten.

Deze activiteit vindt plaats in het speellokaal