TENT 3447

TENT is een platform voor 100% hedendaagse kunst dat zijn wortels heeft in Rotterdam. Het verbindt de kunst van de stad met wat in de wereld er omheen gebeurt. De tentoonstellingsruimte is gevestigd in een monumentaal voormalig schoolgebouw aan de Witte de Withstraat 50, de cultuurstraat van Rotterdam. TENT richt zich via haar uiteenlopende programmering op relevante ontwikkelingen binnen de hedendaagse kunst, waarbij er speciale aandacht is voor actuele thematiek. Een bezoek aan TENT is de kennismaking met de actualiteit van de kunst in Rotterdam.