Depot van Museum Boijmans Van Beuningen 3255

Het depot van Museum Boijmans Van Beuningen is het eerste publiek toegankelijke kunstdepot ter wereld en staat naast Museum Boijmans Van Beuningen in het Museumpark in Rotterdam. Het spiegelende gebouw is van binnen net zo indrukwekkend: een zes verdiepingen hoog trappenhuis met rondom een labyrint van vitrines waar een dwarsdoorsnede van de verzameling in te zien is.
Onze educatieve programma's zijn erop gericht leerlingen vertrouwd te maken met het depot en met wat er te zien is. De onderwijsprogramma's sluiten aan bij de diverse eindtermen en kerndoelen, en spreken verschillende manieren van leren aan. Onze professionele kunstdocenten nemen de leerlingen op een interactieve manier mee 'op reis'.