LantarenVenster 3326

LantarenVenster vertoont bijzondere films van hoge kwaliteit en waar niet iedereen vanzelf mee in aanraking komt. Omdat we graag iedereen kennis willen laten maken met deze films heten we leerlingen van alle leeftijden en leerniveaus van harte welkom!

Met leerlingen naar de film? Maandag tot en met vrijdag bieden wij overdag de mogelijkheid tot besloten schoolvoorstellingen van een film uit het reguliere programma of een film naar keuze aan. Titel, datum en tijdstip zijn in overleg. Wij adviseren graag over geschikte educatieve filmtitels.

Naast film presenteert LantarenVenster 100 jazzconcerten per jaar. Voor wat betreft muziekeducatie werken we samen met Watch That Sound, een film/muziekproject, waarbij leerlingen op een originele en aansprekende manier kennismaken met de wereld van muziek en beeld.

IMG_3198klein.jpg
LV_buitenklein.jpg