KITE educatie 3581

Bedenken, experimenteren en maken

De wereld staat op zijn kop en dat schept ruimte voor nieuwe mogelijkheden. De vraag ‘Welke toekomst zou je willen?’ is nu relevanter dan ooit. Het kritisch nadenken en maken met technologie en techniek is precies wat we in onze lessen stimuleren. Zelf de controle nemen!

In de lessen staan technologie en maken centraal. We combineren dit met maatschappelijke thema’s en hedendaagse kunst.

Leerlingen leren zo kritisch na te denken over de rol van technologie en hoe je hier creatief mee om kan gaan.

We willen de digitale wereld begrijpelijk maken voor iedereen. Daarom wisselen we onze digitale activiteiten af met analoge puzzels, spellen en andere werkvormen.

dsc_0054.jpg
03_2019_kite5.jpg