Jeugdtheater Hofplein 3406

Jeugdtheater Hofplein is sinds 1985 hét theater waar elk kind en iedere jongere van podiumkunst kan proeven. Ons aanbod is breed: je kunt theatermaken,  spelen of komen kijken bij een van onze vele voorstellingen. In de Hofpleinvisie op theater, staan het kind en de jongere centraal. We houden steeds voor ogen met, door en voor wie we theater maken.

Naast voorstellingen en projecten in de vrije tijd, zet Jeugdtheater Hofplein ook volop in op programma’s binnen het onderwijs. Zo dragen we bij aan het plezier én de culturele en persoonlijke ontwikkeling van zoveel mogelijk kinderen en jongeren, van alle niveaus en leeftijden. Programma’s worden op maat gemaakt, aansluitend op zowel de artistieke visie van Hofplein als de visie en doelen van de school. Op deze manier werken we aan onze missie: ieder kind en elke jongere in Rotterdam betoveren met theater.

Ook dit seizoen hebben we een fantasierijk en divers programma, bestaande uit voorstellingen in het theater, interactieve voorstellingen in de klas, workshops op maat, theaterlessen op school, samenwerkingsprojecten en festivals.

HOFP-Logo-Stacked-TwoLinesJTH-Zwart.png