Free to Move !! 3628

DANS KANJERS is een dansles voor het Speciaal Onderwijs. We gaan aan de slag met de leerlingen en laten hun ontdekken wat ze allemaal kunnen qua bewegen op muziek. We dagen ze uit qua bewegingen en stimuleren hun fantasie. We kijken naar elkaars kwaliteiten en niet naar beperkingen. We versterken elkaar als groep en leren van elkaar. We gaan samen een super toffe dans leren!

We geven Dans Kanjers op alle verschillende niveaus en differentiaties aan de leerlingen. Deze les is geschikt voor alle clusters in het SO, VSO en SBO.

Free to Move!! komt bij u op lokatie om de Dans Kanjers-lessen te verzorgen. Wij zetten ons van maandag t/m vrijdag in.  De tijden zijn als volgt:

- 09:30 - 10:30
- 10:30 - 11:30
- 11:30 - 12:30

Uiteraard zijn hele klokuren en andere tijdstippen mogelijk in overleg. Wij passen ons volledig aan op de school.

foto-special-dance-mrt-2019.jpg
free-to-move-whatsapp-image-2022-03-28-at-95554-pm.jpeg