Circus Rotjeknor 3527

Circus Rotjeknor dé circusschool uit Rotterdam. Met bijna 400 vaste artiesten is het de grootste circusschool in Nederland. Naast de lessen in de circusloods op Katendrecht zijn er wekelijkse cursussen in diverse wijken in Rotterdam. Ook bereikt Circus Rotjeknor jaarlijks ruim tienduizend kinderen met circusdagen op scholen. En duizenden jongeren bezoeken met hun scholen de circusloods voor clinics en workshops.
\r\n
\r\nCircus is kunst, bestaande uit spel, techniek en sport. Een combinatie met unieke mogelijkheden om positief bij te dragen de ontwikkeling  van motoirsche, sociale en creatieve ontwikkeling van kinderen en jongeren. Circus geeft ruimte om de creativiteit op een speelse manier te ontwikkelen.
\r\nHet circusspel nodigt uit tot samenwerken en zelfstandig leren. Het circus biedt een uitdagende omgeving waar kinderen en jongeren op een plezierige en creatieve manier met elkaar samenwerken. De eigenheid en de mogelijkheden van de deelnemers staan centraal. Dat maakt het circus tot een spel waar iedereen, op verschillende niveaus, aan mee kan doen.

\r\n","blocks":{"contentData":[],"settingsData":[]}}
foto1.jpg (1)