Stichting Archiklas 3690

​Archiklas stimuleert kinderen vaardigheden te ontwikkelen om zich staande te houden in de toekomst. Met architectuur als middel en het ontwerpproces centraal, ligt de focus op de vaardigheden creativiteit, kritisch denken, samenwerken, communiceren en probleemoplossend vermogen. Het ontwikkelen van deze vaardigheden maakt dat kinderen minder snel vastlopen bij het zoeken naar oplossingen, beter kunnen omdenken, goed kunnen reflecteren, makkelijker in groepsverband werken en ideeën kunnen overdragen aan anderen. Daarbij laat Archiklas kinderen kennismaken met maatschappelijke vraagstukken en meedenken over actuele thema's.

Porum_14_PRM3869_LR.jpg
Porum_48_RM_4781_LR.jpg