Suzanne Hijstek

Projectleider Buzz010 en Slim Organiseren

Ik ben Suzanne Hijstek, projectleider Buzz010. Mijn rol is om leerlingen in het primair onderwijs zo vaak mogelijk nieuwe ervaringen te laten opdoen buiten het klaslokaal. Daarom zet ik me met veel plezier in om scholen te ontzorgen bij het regelen van een busrit en te inspireren met het kiezen van nieuwe excursies. Ik sta altijd open voor ideeën en samenwerking, dus aarzel niet om contact met me op te nemen.

Suzanne's contactgegevens

s.hijstek@kc-r.nl 06 810 58 964